yanlis anlasildim. mevcutta boyle ama db yapisi benzer oldugu icin gecis
kolay olacak manasinda demistim. 
Ayrica dovecot kullanmamin yegane nedeni de vpopmail zaten. 0.60
versiyondan beri courier authlib vpopmail destegini cekmis durumda.
Ama vusaged uzerinden yapiyor olabilir emin degilim. 

On Tue, 2012-02-21 at 16:39 +0200, Eray Aslan wrote:

> On 2012-02-21 3:54 PM, Atıf CEYLAN wrote:
> > Biraz arastirdim, mysql + vpopmail yapiya cok uygun gecis icin.
> 
> vpopmail? Bleh. Madem degistiriyorsunuz duzgun bir sisteme gecin bari.
> courier artik desteklemiyor.  dovecot desteklemiyordu kerhen geri koydu
> ama her an geri cekebilir.  Sebebi var.
> 
> Cogu zaman dogru calismasi yeterli degil.  Her kosulda duzgun calisan
> bir sistem kurun.
> 


-- 

/**
 * @author Atıf CEYLAN
 * Software Developer & System Admin
 * http://www.atifceylan.com
 */
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap