Pfsense indirip varsa elinizde eski bir makineye kurun (512mb ram yetecektir). Daha sonra iki hattınızı assign başlığı altında tanımlayın. Tanımladıktan sonra Lagg sekmesinden link aggrigation yapabileceğiniz (linuxtaki bonding gibi) gibi her bir interface için loadbalancer bölümünden failover şeklinde de yapabilirsiniz. Trafik limitleme veya hertürlü kural oluşturma yapabileceğiniz gibi dilerseniz içeriği dahi denetleyebilirsiniz. Captive Portal sayesinde erişimleri kısıtlayabilir ve yetki denetimi mekanizması işletebilirsiniz. Hatta bu işlemlerinizi ikinci bir makine daha koyarak makine yedekliliği ile de destekleyebilirsiniz.