24-10-2013 16:28 tarihinde, "M.Atıf CEYLAN" yazdı:
> cevabını vermişsiniz. Bu sizce bir çözüm veya kişiyi aydınlatıcı bir
> cevap mıdır?
>
> Ayrıca Salih Bey demiş ki:
> Yani sizinki yazmış olmak için yazmak olmuş.
Linux ve iptables bilgisi ile sunucu (sunucu mimarisindeki donanım
olarak algılıyorum) yönetmiş birine pc üzerinden de işini görebileceği
düşüncesiyle ve eğer elediği bir seçenek ise tekrar düşünülmesi için
verilmiş, ayrıntıları gelecek sorulara göre sonraya bırakılmış bir
cevap. Çünkü firewall cihazında ne kadar ısrarlı, önerilen seçenek için
ne düşünüyor bilemiyoruz.

Belki cevabım kısa olmuş olabilir. Sizin ki "bence olmaz" ile daha bir
yanlış anlaşılmaya müsait cevap olmuştu ki neyse sonra düzelttiniz.

--
Saygılar,
Aytekin Aygün