Mon, 13 Jan 2014 10:06:44 +0200, Gökhan Karakaş
<gokhankara...@linux.erciyes.edu.tr> :

> Bu gün yine bir JENKINS sorusu ile geldim sizlere. Bu kez yapmak
> istediğim şey, GIT ortamında tuttuğum bir config'i JENKINS aracılığı
> ile öncelikli olarak cisco ve hp olan network cihazlarına basabilmek.
> Mümkün olduğuna inanıyorum. Ancak JENKINS'in eklentilerini
> taradığımda veya interneti kurcaladığımda konuyla ilgili pek yardımcı
> olabilecek bir şey bulamadım.

Jenkins ile istediğiniz kabuk komutunu (yerelde ya da uzakta)
çalıştırabiliyorsunuz.

Eğer bahsettiğiniz ayarı, Linux'ta (Jenkins olmadan) ağ cihazlarına
basabiliyorsanız, Jenkins ile de basabilirsiniz.

Yok Linux'ta daha önce böyle bir işlem hiç yapmadıysanız, öncelikle
Linux'ta nasıl yapacağınızı bulmanız gerekiyor.

Çünkü Jenkins sadece bir uşak. Linux'ta elle yapamadığınız bir işlemi,
kendiliğinden sihirli bir biçimde yapamaz.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #
http://www.ozguryazilim.com.tr