Tue, 14 Jan 2014 15:13:29 +0200, Gökhan Karakaş
<gokhankara...@linux.erciyes.edu.tr> :

> stderr: Permission denied, please try again.  (Kullanıcının izinleri
> var ilgili projede admin seviyesinde)
> Permission denied, please try again.
> Permission denied (publickey,password). (public key gitlab a ekli,
> jenkins'te credential olarak tanımlanmış ve ilgili sshkey gösterilmiş
> durumda. )

Jenkins bir kabuk komutu çalıştırmaya çalıştığınızda (bu bir SSH
bağlantısı da olabilir), bunu Jenkins servisinin işletim sisteminde
çalıştığı kullanıcı ile yapmaya çalışacaktır -- bunu başka bir
kullanıcıyla yapmasına zaten işletim sistemi izin vermez.

root olarak, Jenkins servisinin çalıştığı sunucuda;

su - jenkins -s /bin/bash

komutunu çalıştırın ve "konsoldan denedim çalışıyor bu" dediğiniz
komutları bir de o kullanıcıyla deneyin bakalım.

jenkins yerine tabii jenkins servisi hangi kullanıcıyla çalışıyorsa o
kullanıcı adını yazmalısınız.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #