>Sorum şöyle; mail gönderi sırasında mailler yavaşta olsa gidiyor. fakat
>mail ekinde bir dosya varsa outbox'ta kalıyor hiç bir şekilde çıkmıyor.
>okumadığım makale kalmadı. bu sorunla karşılaşan va rmı?

Pfsense firewall ozelligi modu "aggresive" calisiyor olabilir mi ?
Normal olarak kurmuş olduğunu paketler sorun yok gözküyor.
Yinede antispam paketinide bir bakmanız gerekebilir. (Kuruluysa
kaldınız.) Smtp ile squid ve saz arkdaşlarının işin olmaz.
Muhtemelen ya fazladan bir paket (özellik) kurulu yada modundan oturu
bağlantıyı sonlandırıyor.