Merhaba Arkadaslar,

icinga icin Yönetimi kolay bir Managment Programi ariyorum , aslinda Centreon
bu konuda cok iyi ama onunda alt yapisi Nagios ile birlikte calismakta eger
Centreon ile calismis arkadaslar var ise yardimci olursaniz sevinirim...

simdi yaklasik 1000 den fazla server, switch ve router Monotirung yapacagimiz
icin ( SNMPv3 ve Snmp Traps ) oldugunuda bir sikinti yasiyoruz. NagiosQL kurdum
Host ekleme ve servis eklemede calisiyor ama SNMPv3 ve Snmp Traps cözümü yok bu
Cözüm Centreon da var

eger baska bir fikri olan arkadaslar varise bir cözüm paylasirsaniz sevinirim.

Kolay gelsin

iyi calismalar

Muharrem Aydin