Ben bu iş için Raspberry Pi kullanıyorum. Üzerinde RasPBX

Var. Ancak Loglar üzerinde çok uzun süre kalırsa kartı 1-2 ayda bozuyor. O
yüzden MySQL, Loglar ve Config dosylarını NFS üzerinden NAS da tutuyorum.

Telefon olarak da Yealink den şaşmadım hiç. Analog fax hattımız için de
Linksys SPA 3000 1FXO/1FXS adaptör kullanıyorum.

Saygılarımızla / Kind Regards,

Kerem ERSOY

Genel Müdür / President - Sibernet Ltd. Sti.

ISACA Certified CISA, CRISC, (ISC)^2 Certified CISSP, ISO 27001 Lead
Auditor, CEH

Mobile: +90-532-211-1489

e-mail: kerem.er...@sibernet.com.tr <mailto:kerem.er...@sibernet.com.tr>

Skype: kerem_ersoy

 <http://www.sibernet.com.tr/> http://www.sibernet.com.tr/

Gizlilik Bildirimi

Bu mesaj ve içerebileceği tüm eklentilerdeki bilgiler gizlidir. Sadece
gönderilen kişi ya da kuruma veya bunların yetkili temsilcilerine özeldir.
Eğer bu mesajın yanlışlıkla size ulaştığını düşünüyorsanız bu mesajın ya da
bir kısmının herhangi bir şekilde dağıtılması, kopyalanması ve kullanımının
yasak olduğunu Hatırlarız. Böyle bir durumda lütfen göndericiyi derhal
bilgilendiriniz ve tüm kopyaları ile birlikte mesajı siliniz.

Confidentiality
The information contained in this message and any attachments it might
contain are strictly confidential. It is intended for solely by the
individual or entity to whom it is addressed or by an authorized designee.
If you are not the intended receiver, please be aware that distribution of
this message in any form is strictly prohibited. In such a case, please
immediately notify the sender and destroy this message and any copies.