On 24-12-2014 18:27, Atıf CEYLAN wrote:

> Ben bridge yapıp public ip kullanmaya karar verdim.

Merhaba Atıf bey,

Gerçi son kararınızı yazmışsınız ama yine de merak ettim farklı bir
gelişme oldu mu diye.

Ben de bugün öğlenden beridir (artık dün olmuş) Milleni.com'dan aldığım
SIP hesabını pfSense arkasında bulunan FreePBX ile çalıştırmaya
uğraşıyorum. pfSense üstünde hiç bir ayar yapmaksızın FreePBX üstünden
sorunsuz arama yapabiliyorum. Fakat diğer taraftan SIP hesabım servis
sağlayıcı tarafında online görünmüyor ve bu yüzden çağrı alamıyorum.

Hem pfSense hem de FreePBX üstünde birçok kombinayson denememe rağmen
başarılı olamadım. Bu vesileyle benzer bir deneyimi olan arkadaşlardan
yardımlarını rica ediyorum. pfSense'den kolay vazgeçmek istemiyorum.

Selamlar.