Merhaba;

Doruk hocam doğrudan MailDir'lerı taşırsam IMAP/POP3 UIDL'ler farklı
olacağı için mailler yeniden download edilecektir. Courier UIDL'leri
courierimapuiddb ve courierpop3dsizedlist dosylarında tutuyor , Dovecot'ta
dovecot-uidlist'da. Deneyimim olmayan uygulamaları production ortamda
kullanmayı çok tercih etmiyorum. XFS'de filesystem corrupt olduğunda
xfs_repair, fsck kadar başarılımı ? Örneğin klasik bir elektrik (
olmazda-olursa ) kesilmesinin sonuçları nedir ?

Atıf hocam MTA/MDA ( mta'ı değiştirme sebebim her özellik eklemek için
yeniden derlemekten sıkıldım artık ) beraber değiştirmeyi düşünüyorum. MDA
olarak Courier kullanıyorum.

Eray hocam postfwd'de internal domain'ler ( sunucu üzerindeki domain'ler
için ) için policy'leri bypass et diyebiliyormuyuz ? Şimdi inceliyorumda
gözüme çarpmadı.