On 19-02-2015 21:11, Hasan Akgöz wrote:
> Merhaba,
> sip invite paketleri karşı sunucuya ulaşıyormu tcpdump/wireshark ile bir
> inceleyin derim. Birde aklımda gelen bahsettiğiniz itsp ile aynı ses
> codec'lemi konuşuyorsunuz misal arama geliyor sonra kesiliyormu? eğer bu
> şekilde bir durum varsa codec sorunu olabilir. Birde NAT problemlerinden
> kurtulmak için atıf bey'in bahsettiği uygulamayı kurmanız faydalı olacaktır.

Atıf beyin söylediği herşeyi uyguladım bugün. Hem siproxd kurdum hem de
static nat ayarlarını yaptım. Fakat durumda bir değişiklik yok. Bu arada
görüşmelerde sorun yaşamıyorum. Yani hattımı sömüren birşey yoksa ve
çağrıyı başlatabilirsem sorunsuz konuşuyorum. Benim ya da abaşka birinin
araması fark etmiyor.

Sorunumu tekrar yazmak gerekirse, dışarı aramalarında problem
yaşamıyorum. Fakat çağrı alırken 10 dakikanın 2-3 dakikalık kısmında
arayanlara "aradığınız numaraya ulaşılamıyor" mesajı gidiyor Milleni.com
tarafından. Bir kaç dakika içinde kendiliğinden düzeliyor. Sip Trunk
başarılı bir şekilde register oluyor ve kesildiğine dair bir bulgu yok
FreePBX ekranlarında.

Teşekkürler.