Merhaba,
sip invite paketleri karşı sunucuya ulaşıyormu tcpdump/wireshark ile bir
inceleyin derim. Birde aklımda gelen bahsettiğiniz itsp ile aynı ses
codec'lemi konuşuyorsunuz misal arama geliyor sonra kesiliyormu? eğer bu
şekilde bir durum varsa codec sorunu olabilir. Birde NAT problemlerinden
kurtulmak için atıf bey'in bahsettiği uygulamayı kurmanız faydalı olacaktır.

19 Şubat 2015 14:23 tarihinde Yılmaz Bilgili <li...@yilmazbilgili.com>