Kimden: İdris KOÇ

Tarih: Çar, 23 Mar 2016 20:54

Kime: linux-sunucu@liste.linux.org.tr;

Konu:[Linux-sunucu] Re: Postfix için hangi spam araçları?

Merhaba spam konusunda baya başarılılar
http://www.scrolloutf1.com
http://www.endian.com
https://www.mailscanner.info/

23 Mar 2016 tarihinde 17:58 saatinde, Hasan Akgöz
<hasanak...@mail.ru<mailto:hasanak...@mail.ru>> şunları yazdı:

https://www.mailscanner.info yeterli bir ürün.

23 Mart 2016 09:16 tarihinde Gokan Atmaca
<linux.go...@gmail.com<mailto:linux.go...@gmail.com>> yazdı:
> Emektar 32 bit sunucumu güncellemeye hazırlanıyorum. Şu ana kadar
> gördüğüm kadarıyla bir amavis (spamassassin, clamav) grubu, bir de
> milter ve arkadaşları (yine clamav, spamass-milter ve milter-greylist)
> şeklinde spam ile savaş araçları mevcut. Sizler hangilerini
> kullanıyorsunuz / tavsiye edersiniz?

Burada RBL list ve MX , Helo kontrollerinin yanında Spf , ptr
kayıtları mta bazında
yapabilrisiniz. internet "postfix" hakkında güzel kitaplar var.
Bunlarda yazıyor. MTA
bazında cidden epey bir engellemeyi yapabilir oluyorsunuz. Spamassassin kullana
bilrisniz. Default ayarlı yeterli. (Tabi default durum için...)