İdris bey endian free mi yoksa paralımı ???

iPhone'umdan gönderildi

23 Mar 2016 tarihinde 22:37 saatinde, İdris KOÇ <idris...@gmail.com> şunları
yazdı:

Endian olmazmı 5 yılldır sorunsuz kullanıyorum ve müşterilerimdede kullanıyorum

İdris KOÇ | OpenSource, Linux Systems Admin & MCSE-MCSA-MCTS-MCPS-MCP

http://www.idriskoc.com
http://www.linuxislife.org/
https://twitter.com/idriskoc
https://www.facebook.com/idriskocc