From: "the system" <system...@outlook.com>
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Sent: Tuesday, September 20, 2016 4:51:09 PM
Subject: [Linux-sunucu] Zimbra Sunucu mail düşmüyor.

Merhaba,
zimbra mail server kullanıyorum. 8.6.ga.1200 network edition.

ne olduysa mail düşmemeye başladı ben trace loglarına baktığımda alcıya mailin
send edildiği görülüyor fakat. web ten kullanıcı girip bakıyorki mail falan
geldiği yok tüm kullanıcılarda böyle şuanda nelere bakmam gerekir yardımcı
olabilirmisiniz.