20-09-2016 16:51 tarihinde the system yazdı:

Merhaba,

zimbra mail server kullanıyorum. 8.6.ga.1200 network edition.

ne olduysa mail düşmemeye başladı ben trace loglarına baktığımda alcıya mailin send edildiği görülüyor fakat. web ten kullanıcı girip bakıyorki mail falan geldiği yok tüm kullanıcılarda böyle şuanda nelere bakmam gerekir yardımcı olabilirmisiniz.

Merhabalar,

DNS, mx kaydını kontrol edin.