Selam,
Yapılandırmayı bilmiyorum ancak bir kaç hipotez sunabilirim.
Tüm internet bağlantınız mı yavaş? Yalnızca VPN trafiği mi yavaş?
Standart hat dediğiniz nedir? xDSL, fiber, uydunet, ULAKNET, SOL'deki kabin
mi?

Şunlar geliyor aklıma:
- ISP'niz throttling yapıyor olabilir VPN bağlantıları için.
- CPU'nuz aradaki trafiği şifrelerken yoruluyordur, CPU yetmiyordur.
(muhtemelen bu değildir ancak neden olmasın?)
- İki taraf arasında MTU problemi vardır.

Saygılarımla

Burak Bozyiğit
burakbozyi...@gmail.com