18-12-2017 14:02 tarihinde Dr. Mucibirahman İLBUĞA yazdı:
> Merhabalar,
>
> Gayet açıklayıcı. Teşekkürler.
>
> Ölçümlerde 0.67 upload görünüyor. O zaman upload hızı 5 ve üzeri olan
> bir pakete geçmek gerekiyor. Şimdi kurcaladım biraz. Adamlar upload
> paketi satıyorlar... :)
>
> https://www.turksatkablo.com.tr/Servisler-Upload-Paketi,157

kablonet mi ?? aman aman!!
openvpn bağlantı bile kuramıyorum kablo net üzerinden. uzak durun derim.

evde 100Mbit down 5Mbit up superonline fiber var. test ettiklerim
arasında en sorunsuz çalışanı bu.

fransada sunucu var, 750Mbit garanti upload var. sanallaştırma sistemi
çalışıyor sanal sunucuların önünde yine sanal olarak pfsense var. ve
yakaşık 40 lokasyon ipsec vpn ile pf ye bağlı, 3-4 kullanıcı da openvpn
ile bağlanıyor bazen. genelde sorun yaşamıyoruz. ama sorun çıkarsa da
genelde türk ISP lerden kaynaklı oluyor veya ilgili lokasyondaki ADSL
hattını sömürdüklerinden oluyor..

saygılar