---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Gönderen: Yiğit ALİŞAN <alisan.yi...@gmail.com>
Tarih: 4 Şubat 2018 11:31
Konu: SSH ayarları
Alıcı: linux-sunucu@liste.linux.org.tr

Merhabalar,

Sistemim üzerindeki open ssh programında cipher,mac,kexalgorithms kısımları
üzerinde kullanılan şifreleme algoritmalarını düzenliyordum (Özellikle
protokol 1 için hala desteklenen eski algoritmaların kullanılmasını önlemek
için). Fakat bağlantı yapılırken çıktısı verilen debug kayıtlarındaki
(ekteki ekran görüntüsünde işaretlediğim) kısaltmaların tam olarak ne
olduğunu bulamadım (ctos ve stoc kısaltmaları).

Yardımcı olursanız sevinirim, hepimize iyi hafta sonları.
[image: Satır içi resim 1]