Here's what I can read

On Tue, 29 Jan 2002 15:41:12 -0700
Tyler Regas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> I'm working on one of my book projects and I need some help translating
> some Swedish text. Here it is:
>
> DreamHack 2001 blev en succé. Nätet, Internet och elen fungerade med
> minimala problem. Över 5000 deltagare gjorde DreamHack till världens
> största datorfestival. På denna sida kommer vi inom kort att publicera
> information från evenemanget och tillhandahålla möjligheten att ladda
> hem material från DreamHack.

        DreamHack 2001 was a success. (???), Internet and all worked with few
problems.  Over 5000 delegates made DreamHack the world's biggest data
festival.  For that reason we have decided to publish information from ???
and ??? possibilities to give them the materials form DreamHack.

--
Collins Richey - Denver Area
WWTLRD? - FreeBSD 4.4 + xfce + sylpheed