Merhaba

Raspberryde şöyle birşey yapmak mümkün mü? Harici harddiskimi raspberryye
bağlayıp (Hdd nin adaptör girişi de var henüz almadım) Bu diske müzikleri
depolayıp sonra bir sunucuyla yayınlayıp sonra cep telefonuma bununla
ilgili uygulamayı yükleyip istediğim parçayı spotify daki gibi yükleyip
kaldırayım. Müzik dosyası yine telefonda kalsın. Daha sonra şarkılardan
sıkılınca onları silip yeniden sunucudan yükleyim istiyorum. Var mı bunun
bir yolu.

Herkese iyi pazarlar.

Mehmet Recep Türkoğlu
<--/ www.turkoglu.me /-->