Selamlar herkese,
Sitesinden bak diyebilirsiniz ama, çok büyük markalar dahi specler arasında
olmasına rağmen yazmaya üşeniyor çoğu zaman, bu raspberry'de optic ses
çıkışı var mıdır?  USB yerine optic kablo ile bağlamayı tercih ediyorum DAC
üzerine.  İki konuda kararsız kaldım, biri bu optic çıkış, diğeri de 24k
FLAC performansı. Bu konularda bilgisi olan varsa, yorumlarsa sevinirim
Sevgiler