Raspberry’yi aynı 5V 2A güç kaynağı üzerinden mi besliyorsunuz? Yani
USB’den giden güç yeterli olmuyor dediğiniz güç telefon şarj cihazından
falan mı geliyor?

Bu arada, HDD’yi harici olarak besleyip, o gücü Raspberry üzerinden
çekmemeniz daha doğru olur.

On October 18, 2016 at 17:40:37, Mehmet Recep Turkoglu (meh...@turkoglu.me)