Merhaba

Raspberry pi 3 e taktığım harddiske usbden giden güç yeterli olmuyor.
Harddiskin aynı zamanda 5v luk girişi var. Ben de dün gittim 5v 2 amper
adaptör aldım. Bugün taktım adaptörü taktığımda harddisk gayet sağlıklı bir
şekilde çalışıyor(sesinden anlıyorum) yalnız raspberry ye usbden bağlayınca
adaptörden gelen gücü kesiyor yine aynı kapıya varıyor. lsusb dediğimde
diski görüyor ancak bağlayamıyor.

Buna nasıl çözüm bulabilirim?

İyi akşamlar.