On Thu, May 04, 2006 at 04:52:53PM +0200, Papp Tamas wrote:

>    passdb backend = tdbsam guest

Na, ilyet nem hasznaltam meg soha pdc-n, ezert csak tipplni
tudok. Nezd meg a pdbedit -e opciojat, illetve a tdb-tools csomag
tdbdump parancsat. Meg talan a samba csomag postinst szkriptje is
nyujthat nemi tampontot, hogy o hogyan is generalta az adabazist.
Talan megprobalhatod a pdbedit -i opciojat is, eloszor atrakni
smbpasswd backend-be, majd vissza tdbsam-ba - de ez nem tudom,
hogy lehetseges-e.

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga