On Mon, 4 Dec 2006, Mihaly Zachar wrote:

> tipp:
> ha a megnyilo php-t atnevezed php4-nek ?
> akkor se ?
>
> egyszer majd 1 ora turast okozott nekem a "short_open_tag" nevu PHP
> konfig valtozo, amit elfelejtettem allitani...

Ha mar itt tartunk: en meg a minap upgrade-eltem php5-re (debian
sarge backport), es nem volt automatikusan belinkelve mods-enabled.
Szoval, mikor nyitnam az elso php file-t a firefox-ban, akkor feldobja az
ablakot, hogy vajon mivel nyissa meg a .php kiterjesztesu file-t.
Ekkor javitottam az apache2 configot (a2enmod php5), es ezutan a tobbi php
oldalt mar jol mutatta, de arra, amivel legeloszor probalkoztam mindig
popup-olt. Hiaba inditottam ujra a firefox-ot, csak a cache torlese
utan javult meg.

--
sZs