Hi!

"li...@avia.kfkipark.hu" <li...@avia.kfkipark.hu> írta 2008-12-14 19:21-kor:
> A multi-route-olassal nics semmi gond.
>
> Viszont egyes cel-portokat a megadott szolgaltaton keresztul
> szeretnem elerni. Pl.: a 25-os porot a tcom-on keresztul szeretnem elerni.
>
> // A gateway-en mail server, squid cache van, tehat nincs nat-olas.
A postfix-nek emlékeim szerint meg lehet mondani, mely interfészekre
bind-oljon, ill. mely interfészre bindolva kézbesítsen.

> Amit tettem:
>   o ket route tablat hoztam letre: tcom, upc
>   o ip rule add from ip_tcom table tcom
>     ip route add default via ip_tcom_gw dev ppp0 src ip_tcom  table tcom
>     ip rule add from all fwmark 23 table tcom
>
>     iptables -A POSTROUTING -t mangle -p tcp --dport 25 -j MARK --set-mark 23
>
> Ez viszont nem mukodik.
Ha postfixen kívül van másod is, akkor még olyat lehet, hogy ip rule-al
explicit az adott portra kimenőt beletolod a megfelelő route táblába, és ha
az kevés neki (mert mégis a default interfész IP-jét adja src IP-nek), akkor
postrouting-ban még elsimítod egy masq-al.

Üdv:Gyur!