Hi!

"linux" <li...@avia.kfkipark.hu> írta 2008-12-14 20:05-kor:
>  > A postfix-nek emlékeim szerint meg lehet mondani, mely interfészekre
>    qmail-em van.
Az majdnem olyan jó. Szerintem azt is lehet konfigurálni, bár tény, hogy
macerásabb lehet.

>  > postrouting-ban még elsimítod egy masq-al.
>    // van másom is: a 80, 443 portokat az upc-n kívánom.
>    Ehhez buta vagyok; hogyan?
Noss, ha ip rule-al explicit odatetted, _és_ ennyitől még nem működött,
akkor:
iptables -t nat -A POSTROUTING -p tcp -m tcp --dport akarmelyik -j MASQUERADE

Egyébként squid-nek is meg lehet mondani melyik interfészről indítsa a
kifelé menő kapcsolatokat, így amiatt nem fog kelleni MASQ.

Üdv:Gyur!