Hi,

"Kiss Gabor" <ki...@ssg.ki.iif.hu> írta 2009-03-06 13:54-kor:

> Szándékozom?
> A szőnyeg szélén?
> TŐLED kérdezem itt és most, mint "szakértőtől".

[snip]

> Eddig senki (beleértve téged is) nem beszélt arról, hogy az első kisérlet
> után feladja.
Akkor nem tudom mit problémázol?

> Most miért tereled minden áron ebbe az irányba a társalgást?
> A kérdés az volt, hogy aki 3 órával később próbálkozik újra.
> azt milyen alapon titulálod szabálysértőnek?
Ezt kötözködésnek érzem.

Olvastad a thread elejét, ahol az volt a feltételezett helyzet, hogy 3
órával később érkezett be egy levél és nekem / akárkinek, hívjuk
"szakértő", magyarázkodnia kell.

A legegyszerűbb nyilván az a válasz, ha szakmai kell, hogy az SMTP-ben
nincs garantált idő a levél kézbesítésére.
De a szőnyeg szélén magyarázkodva, ha már magyarázkodni kell, ez fogja
legkevésbé érdekelni a nem technikai érdeklődésű ügyfelet/ főnököt.

De beismerem az, hogy magyarázkodnom kell a szőnyeg szélén és én ezt úgy
interpretáltam, hogy "szabályt sértek", pongyola megfogalmazás volt.
De akkor ha már nyelvészkedünk: Te hogyan fogalmaztad volna meg?

Mielőtt a leveled többi részére válaszolnék arra lennék kiváncsi olvastad-e
a thread elejét is, ahonnan elindultunk?

Ha nem, akkor tedd meg légy szíves, és azután kérdezd meg, amiket
szeretnél.

Üdv:Gyur!