Hi!

> Ki mondta, hogy cp-t használj?
> Barátod a tar, cpio, afio... soroljam? :-)

Igen, kérlek sorold. Különös tekintettel arra a peremfeltétlere, hogy
a ha egy file 15 helyen szerepel, de ez hely tekintetében egyetlen file,
a másik 14 pedig hardlink, akkor őszintén érdekelne, hogy a tar, cpio,
afio és egyebek hogyan oldják meg azt, hogy detektálják a hardlinket
és a példabeli 15 file-t csak egy példányban viszik ki.

Jelzem, nem véletkenül írtam rsync-et, ott ugyanis a man szerint van
lehetőség a hardlinkek detektálására és megtartására...

man rsync
Note that -a does not preserve hardlinks, because finding
multiply-linked files  is  expensive.   You  must separately specify -H.

Zsolt