Lenny rendszert frissítettem squeeze-re. Nem fogadtam el a grub-ot; meg
akartam tartani a jól működő lilo-t.

Legnagyobb megdöbbenésemre a dist-upgrade program kicserélte a gép két
drive-ját. A /dev/hdb új változatban /dev/sda lett
Az fstab-ban most nem a hagyományos drájv-azonosítók állnak, hanem a
winchesterek egyedi hexadecimális azonosítója, és a lilo.conf-ban.

A /dev/sda új változatban /dev/sdb lett (SATA). Az új kernel telepítése
közben kiírta, hogy nem lehet a /dev/sda1-re tenni a boot szektort.

mkinitramfs-kpkg lefut, de utána nem megy a reboot, hibajelzéssel leáll.
Ilyenkor a linuxOLD verzióval tudom indítani a gépet; ekkor lilo, és
utána már működik a reboot.

Nincs kedvem szétszerelni a gépet ahhoz, hogy csak az "igazi" boot
eszköz maradjon meg benne. Van-e erre "szoft" megoldás? Üdv, János

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 6176 (20110603)

http://www.eset.hu