Leellenőriztem: Knoppix 6.0.1 alatt a "régi" drájv-azonósítók látszanak

> A blkid megmondja az eszközödhöz rendelt azonosítót.

Megnéztem az indítási hibaüzenetet:

Initramfs unpacking failed: junk incompressed archive
Kernel panic - not syncing: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block

Níilván át kell írnom a lilo.conf-ot, vagy az fstab-ot. De nem merem,
mert nem biztos, hogy ebben a verzióban működik a boot        Üdv, János