Hy!

Cyrus IMAP-ról Dovecot-ra szeretnék átállni, egy ideig tesztelni,
párhuzamosan futtatni a kettőt.

A probléma már ott kezdődik, hogy ha telepíteni akarom, akkor a Cyrus-t
el akarja távolítani. Debian Squeeze-ről van szó.

Több ezer levél migrálásáról van szó, eleve ez sem pár perc, illetve
tesztelni is kellene, ennyi időre nem lehet leállítani a szolgáltatást.

Tehát a kettőt egyszerre szeretném telepíteni.

Van ennek technikai akadálya?
Ha nincs, akkor hogyan kell rávenni az apt-t, hogy ne vegye le a cyrust?

Előre is köszönöm!

(ps.: debian-user listán már próbáltam, annyi segítséget kaptam, hogy
megkérdezik a csomagok karbantartóját, van-e oka a konfliktusnak)