2012.06.28. 11:15 keltezéssel, Papp Tamas írta:
> Azt eszrevetted, h o segit neked es nem forditva?

Észrevettem, és köszönöm, csak nem szeretem ha alapból hülyének néznek.
Pl. konkrétan ott van hogy dovecot-imapd -t írtam csomagnévnek, nem
dovecot-ot.

Egyébként ezért olyan gyér ez a lista manapság. Mert inkább megoldom
ahogy tudom, vagy megkérdezem más fórumon, mert itt valahogy mindig
hülyének nézik az embert...

> Ezert volt ott a -d, ami annyit csinal, h csak letolti a csomagot, de
> nem telepiti. Te ezt cserelted le a -s kapcsolora ugyesen.

Nem cseréltem le, hanem mellétettem, ott van a d kapcsoló is.

Az én is látom a manualban hogy csak letölti, de akkor ha kiadod a
parancsot, akkor miért írja ki, hogy el fogja távolítani a csomagot?!

Nem egyértelmű.