Hello lista!

Adva van egy 333 MiB update.img fájlom amely egy ebook olvasóhoz való,
és szeretném megnézni a tartalmát, de eddigi próbálkozásaim a loop
mount-tal, az unyafs-sal, meg a windowsos fileviewproval is sorra
kudarcot vallottak.

A kérdéses fájl itt található:
http://mcaf.ee/zvdg6

Van egy "Upgrade Tool" csomag is, mely tartalmaz egy windowsos progit
mellyel meglehet oldani a frissítést.

Nem tudom mond-e ez valamit:
$ file update.img
update.img: data

$ file update-sd.img
update-sd.img: data

Shell script és bináris egybeépítve. Az egyiket néztem csak, van a script mögött egy tar, amiben kernel image, recovery meg hasonlók vannak.
IMHO futtatni kell - vélhetően a kütyübe feltöltve fut le.

Nem értem, miért akarsz belenézni, minden bizonnyal az van benne, amit a gyártó állít :)