Ha jól látom Szládovics Péter 2013/05/17 21:23:29-kor az alábbiakat
küldte drótpostán:

Shell script és bináris egybeépítve. Az egyiket néztem csak, van a
script mögött egy tar, amiben kernel image, recovery meg hasonlók
vannak. IMHO futtatni kell - vélhetően a kütyübe feltöltve fut le.

Nem értem, miért akarsz belenézni, minden bizonnyal az van benne,
amit a gyártó állít :)
Minden bizonnyal, de ami nekem van az egy Wayteq xbook 60w és vannak
hiányosságai. Főleg ami a sorozatkönyvek kezelését illeti.
Gondoltam megnézem ha tudom a forrását, hátha ki lehet belőle hozni
valamit.
Ez az Autovision AV 606 és a Wayteq kinézetre teljesen egyforma, illetve
az egyik blogon van egy videó is ahogy valaki behozta a frissítési
képernyőt a Wayteq-en, és ott az Autovision képe nézett vissza rá.

Ezen már mondjuk az én kütyüm esetében már változtattak. Nekem már más
a háttere a gépnek.

Amúgy megfuttattam a PC-n de
$ sh update.img
update.img: update.img: bináris nem hajtható végre
Nyilván más architektúra, processzor stb.

Én csak az update-sd.img-t néztem meg, az biztos, hogy futtatható, a /bin/sh esetében az architektúra nem releváns. Szerintem nézz bele a fájlba valamivel (vi/mcview), és sokkal többet meg fogsz tudni.