> 2015. dec. 31. dátummal, 12:10 időpontban Nemes Szabolcs
> <gyor...@mail.datanet.hu> írta:
> Számára ismeretlen partíciókhoz a win *nem nyúl*, sőt, rájuk sem néz.

Ezt mióta “tudja”? Nekem tett már tönkre telepített HP-UX-ot ugyanarra a gépre
- természetesen másik diskre - telepített Windows server (még egy első
generációs Integrity gépen), illetve ekkoriban tapasztaltuk, hogy ha
trehányságból egy HP-UX, Linux, vagy bármi által használt adat diszket
megmutattunk egy Windowsnak, akkor az biztos ami biztos írt rá valamit, amivel
jól tönkretette.

> Ó, anyám…

A legjobb módja a történtek eltűntetésének. ;-)

Ave, Saabi.