> 2016. jan. 2. dátummal, 22:07 időpontban Nemes Szabolcs
>
> Soha egyik vindóz sem csinált ilyet, természetesen ugyanazon a diszken sem.
> Sem
> telepítéskor, sem később a képbe került vinyóval/partícióval.
> Legfeljebb a partíciós táblába firkálnak bele (aljas módon, figyelmeztetés
> nélkül; pont
> innen indultunk), amivel egy loadert/boot-managert simán agyon tudnak vágni,
> de maguknhoz
> a partíciókhoz nem nyúlnak, az tuti.
>
> Hacsak a szerver-verzió nem "mohóbb"; azt nem raktam ilyen gépre. De ezt sem
> [...]

De, csinált, ezt írtam le fentebb. Nyilván nem a filerendszerbe írt, hisz egy
Windows mit tudhat pl. a VxFS-ről, az LVM-ről, de az biztos, hogy a számára
ismeretlen diskek elejére is felírt valamit, akkor is, ha nem értette mi van
ott. Ezzel pl. tökéletesen szétcseszte az LVM információkat. (HP-UX-ban az EFI
előtt - és az LVM óta, persze - nem partícionáltunk)

Ave, Saabi.