Zs <horz...@freemail.hu> írta (2017. november 20. 7:29):
> - megoldható a proxy automatikus detektálása is

Szerintem már csináltam is ilyet régen, csak elfelejtettem... ;-)

> - transzparens proxy helyett egy saját webszerverre is átirányíthatod
>   az ismeretlen klienst, ahol is elmondod neki, hogy itt pedig proxy kell!

Ezt inkább kihagynám, mert ha a felhasználónak kettőt kell kattintania
valamiért, akkor rögtön kétségbeesés van, és hívják a rendszergazdát,
aki ennek nem örülne, mert kevesen van sok gépre és felhasználóra.

Egyelőre azt hiszem nem is kell semmit szűrni, csak a lehetőségét kellett
megteremtenem (mert most lesz a rendszer átalakítása, messze vannak
tőlem, és mostanában nem lesz lehetőségem személyesen odautazni:
de a többit mát távolról is be tudom állítani, ha kitalálják, mit szeretnének)

Köszönöm a segítséget mindenkinek!

Üdv:

--
Vastagh Norbert