Hola Adelina,

Gràcies per la teva informació pero com puc configurar-lo el programa dons sols
al obrir el Glom em surt que si vull una nova base de dades o veure un exemple
dels que hi ha de mostra ja fets però en lloc que pugi configurar-lo i em surt
una pantalla que primer posa “localhost” segon el nom de la base de dades que
vull  fer o consultar , tercer el nom d’usuari i quart la paraula de pas i no
tinc o no veig com configurar-lo, si el fas servir i em pots orientar tu
agrairé.

Salutacions

Joan

--- Adelina Ors <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hola Joan;
> Per poder tenir un nom i una contrasenya es de configurar el programa i
> llavors quan hagis escrit el nom d'usuari i la contrasenya et preguntaré si
> vols que et guardi la contrasenya, i tu li dius o que si o que no.
> Fins
> Adelina

We won't tell. Get more on shows you hate to love
(and love to hate): Yahoo! TV's Guilty Pleasures list.
http://tv.yahoo.com/collections/265