cigale ... co bylo zle i zle... a moze co bylo w tym fajnego? co???? byly bardzo fajne zdjecia! :))))))))))))))))))))
pozdrowienia tolek
cigale ... co bylo zle i zle... a moze co bylo w tym fajnego? co???? byly bardzo fajne zdjecia! :))))))))))))))))))))
pozdrowienia tolek