Sent: Wednesday, March 11, 2015 1:36 PM
To: netsec
Subject: [Bulk] Re: [NetSec] CryptoLocker - Genel Değerlendirme

Selamlar;

Kullanıcılara konuyu hatırlatıcı ve uyarıcı mailleri de çok sıkmadan Arada bir
tüm mail kullanıcılarımızı  göndermek de listeye alınabilir.

SPF check işlemi mail sunucusu üzerine aktif olması ("olmazsa  olmaz")
gerekiyor diye düşünüyorum. Şu an aktif olarak yönettiğim mail sunucusunda SPF
check aktif olarak kullanılıyor. Yaklaşık 2 yıldır bir fiil çalışıyor sunucumuz
ve SPF check ten dolayı bir kaç mail dışında herhangi bir trafik aksaması da
yaşamadık. Yaşadığımız sorunlar da da  başka mail adreslerinden gönderim
yapılmasını rica ettik. Ciddi bir sorun da olmadı SPF check yüzünden. Günümüzde
bedava mail veren hotmail, gmail, yandex gibi anonim sunucuların bile SPF
kayıtları mevcut.

İyi Çalışmalar;

Zekeriya Bozkurt