Finans özelindeki uygulamalar noktasında finansal hareketlerin başka
ülkeler tarafından istihbari vb. amaçlarla izlenebilme riski var. A
şirketinden Y ürününü alma işleminizin uçtan-uca Türkiye'deki sunucularda
gerçekleşmesiyle trafik ABD'ye gidene kadar 5 farklı ülkenin bundan haberi
olması/bunun verisini arşivlemesi çok farklı iki şey. (İşlem SSL'li olarak
gerçekleşse bile, malum)

5 Haz 2016 Paz, 09:38 tarihinde, Sinan ŞAHİN <bote.sinansa...@gmail.com>