Ozaman sizin yazdıklarınıza göre içerdekilerin hemen hemen hiç biri malum
örgüte üye değil devlet dikta ile masum insanları almış şuanki yazdıklarınız
buna çıkıyor yanlışmı anlamışım.?Ek olarak benim incelediğim apk'da hiç bir
yönlendirme yokdu source koduna kadar ulaştım ek olarak apk'yi dinleyerekde
işlemler yaptım fakat herhangi kod bloğu göremedim?