Muhammed Bey,

Ben de mesajın "FETÖ soruşturmalarını sulandırmak" amaçlı gönderildiği
konusunda sizinle hemfikirim.

Öte yandan hazırlanan listeler sanıyorum sizin anlattığınız gibi
hazırlanmıyor. Belki ilk tutuklamalar başladığında öyleydi ama şu an değil.
Benim bütün iddianamelerde ve özellikle bu konuda rapor yazmam nedeniyle
bana gönderilen 100'den fazla belgeye dayanarak söyleyeyim.

Bu insanlar sadece HIS (CGNAT) kayıtlarına göre tutuklanıyor, kimisinde 1
IP adresi var, 200 olan da var, 500'den fazla olanda..

Yani bu tutuklamalar, sadece operatörden gelen IP adresleri ile yapılıyor.
Dosyalarda hacklenen serverdan gelen içerik kaydı hiç görmedim, yarısından
fazlasında telefon incelemesi dahi yok. Telefonu temiz çıktığı halde içerde
olanlar da var, adliyesine göre değişiyor, standar bir uygulama yok, daha
bugün 2900 IP kaydı olan biri serbest kaldı, tek 1 P kaydı olan tutuklu
biliyorum.

Ayrıca ByLock serverının Türk IP adreslerine kapatılması Kasım 2014
ortalarında oldu.

Konu Başbakanlık ve Cumhurbaşkanlığı'na iletildi, soruşturuluyor, ByLock
tamamen FETÖ tarafından düşünülmüş, geliştirilmiş ve yaygınlaştırılmış bir
uygulama olsa da ortada çok sayıda mağdur da var.

Teşekkürler.

*Tuncay Beşikçi
    *

*Adli Bilişim Mühendisi, Adli Bilirkişi, CCFP-EU*m:+90 (530) 280 6323
w: besikci.co.uk  e: besi...@gmail.com

<https://twitter.com/tuncaybesikci>
<https://www.linkedin.com/in/tuncaybesikci/>