Murat Bey merhabalar,

Ben de Tuğba Hanım ' a katılmaktayım .IRCA Onaylı ISO 27001:2013 Bilgi
Güvenliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimlerini ilk basamak olarak
görebilirsiniz. Sonrasında  ISO 27002 kılavuzu işinizi kolaylaştıracaktır.

CISA sertifikası (certified inf. Security auditor)   ve CEH sertifikası
(certified ethical hacker) ile de bu süreci devam ettirebilirsiniz.

Eğitimler konusunda da sizlere yardımcı olmak isterim.

İyi çalışmalar.

Gizem Adlığ

ISO /IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği  Baş Denetçisi

   (+90) 216 327 09 77

    (+90) 216 546 05 70

* gi...@tgsbelgelendirme.com