On Tuesday 29 May 2001 16:26, Vladimir Dzhuvinov wrote:
[.....]

> Predi "porednia vyrpos", iskam samo da te pitam slednoto:
> Kakyv e smisyla na taz programa, deto si ia zahvanal?
> Zasto si trygnal da se mychish v vsicki tezi raboti? ;-)

smisyla e nikakyw...
ideqta mi beshe neshto kato emulator na route server
(eg: telnet route-server.ip.att.net)
t.e.
da move da prawish ping i traceroute prez nego

napraktika nikoj nqma neobhodimost ot programata
dori i az ...
no chesto pisha takiwa prostotii s cel opoznawane na sredata
dosega bqh pisal socket programi no ne i swyrzani s tozi wid terminal

ta otdawna se kanq da razgadaq kak tochno stawa nomera s TAB-a
(w cisco) i "?"

towa mi e ideqta :)
a i takiwa programki chesto mi wlizat w polzwa w posledstwie...

> Nestata sys sockets programiraneto sa naistina mnogo
> slojni za obiasniavane po email, pyk za tezi terminali
> da ne govorim, tova si e chist "grudge work"...
> Slednoto sym go predlagal i na drugi, koito iskat da se
> mychat:

ami... ne mislq sywsem taka...
towa dori mi se wivda lesno srawnenie s poslednata prostotiq koqto pisah
i se okaza che e nqmalo za kakwo :)))
beshe kernel module kojto prihwashta SIGSEGV
i ideqta e da mina na free VT i da izkara windowskiq BSOD
prosto ej taka za ideqta :)
no kakto se sehtate ... kogato edna programa seg fault-wa
tq ne se killwa sys SIGSEGV i se okaza che ne e imalo golqm smisyl :)
i go zarqzah :)
no kernel programiraneto opredeleno mi e po interesno :)

> Pyrvo, svali si kopie na The GNU C library reference
> manual ot http://www.gnu.org/ Tam ima opisani pochti
> vsichki funkcii ot POSIX.1, vkl. socks i termio.

towa weche go znam na izust :)))))

> Oste po-dobre, ako mowesh nameri si pyrvi tom ot
> UNIX Network Programming, na Richard Stevens, i to
> vtoroto izdanie. Tova e de fakto bibliata po TCP/IP,
> XTI, IPC i RPC. Edin tom struvashe okolo $60, no
> ako triabva da programirash network programi, tova
> e must. Na men tova lichno mi otvori ochite tyi da
> se kawe, makar az da ne se zanimavam s programirane
> per se, oste po-malko pyk sys socks... dori se chudia
> kakvo pravia na tazi lista, no tova e drug vypros ;-)

:)))
dobra ideq... ama knigite ne sa silnata mi strana
nqma koga da gi cheta oswen kato wlqza w onowa mqsto
i poneve nqma kakwo da prawq cheta takiwa knivleta :)

> E, niama nisto, predpolagam tova e zaradi low level ASCII
> comunikaciite po email ;-)

hehe move bi :))

> Pozdravi,
>
> Vladimir Dzhuvinov
> - --
> PGP  1024D/959FC3BC 2001-02-12 Vladimir Dzhuvinov <[EMAIL PROTECTED]>
>      Key fingerprint = CB20 FC83 775C C34E 49D5  0F71 BAE5 7C38 959F C3BC
>      Download public PGP key from http://www.valan.net/vdzhuvinov.asc

- --
- - Regards,                                            AngelFire -
- -     Stanislav Lechev                    <[EMAIL PROTECTED]>    -
- -    PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc   -
- -  Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg  -
   Everyone is a genius.
     It's just that some people are too stupid to realize it.