> ajde stiga tolkowa po temata :)))
> da ti kava az po princip imam nawika da prawq takiwa neshta :))
> no towa si e trypka...
> kakto i da ...
> mnogo hora mislqt che sym se izduhal
> ama sywsem ne e taka ...
> a i na wynshen wid ne izglevdam kato tipichen
> programist... naprotiw ... dori izglevdam po normalno ot mnogo hora :))

 Znachi izglejdash tochno kato tipichen programist.
Maitapa nastrana,  nai-dobriat programist, koito sam sreshtal,
go sreshtnah v zalata za shtangi (body building) v
MEI-to. Stoeneto pred kompiutara ne triabva da
e za smetka na zdraveto. I vseki razumen chovek
go znae.

Razni anti-socialni hilavi tineidjari koito kisnat ciala nosht
pred komputar i cialata im deinost e da igraiat ili puk da "krakvat"
chujdi komputri niamat nishto obshto s "istinskite programisti".

Svetoslav