George Danchev wrote:

> Здравейте,
> с учудване забелязах че няма глава "Кирилизация , Българизация и Локализация"
> ( ако трябва и Национализация :)  в Линукс учебника на групата . Няма да е
> лошо да се добави такава , материалите ги има готови , а и толкова много се
> изприказва по темата ... Или пък да се сложат поне 2-3 линка към такива
> ресурси , че новозаписалите се членове първо там ще погледнат  за инфо по
> темата . Към "Езици за програмиране " може да се добави Питон , още повече че
> по въпроса има перфектно свършена работа от Калоян Доганов .

Ako imash vreme, napishi takava glava i mi ia prati.

Az ne sam predvidil takova neshto poradi tova, 4e obstanovkata po
tazi tema mnogo barzo se promenia. Kakto samia Anton Zinoviev ni
obiasni na seminara (a i v mail-lista obsajdaniata sa podobni),
kirilizaciata
kato specifi4en problem iz4ezva ili se smaliava savsem.

Moje bi e razumno da se obiasni v u4ebnika temata "localizacia" -
koi 4asti na OS zasiaga, kak da si zadadem locale i pr.

--

        Skelet
        ------ http://skelet.hit.bg/