Здравейте,

Наистина би било добре да има повече документация на български (не само
Howto, а от всякакъв тип).
Ние имаме Linux учебник, но всички знаете какво представлява.
За съжаление аз не мога да се нагърбя със издирването на такива документи.
Мога да ги публикувам на WEB-a.
Замислил съм и промяна във дизайна на сайта (www.linux-bulgaria.org)
включително и за учебника.
Така че, ако имате такива документи изпащайте ми ги.
Най-добре ще е ако са във прост текстов формат, за да мога да ги адаптирам
лесно към общия вид на сайта.

Спас Павлов

P.S.Между другото: Скоро получих запитвания, дали имам нещо против да се
поставят линкове кум учебника на групата.
    • ... G. Georgiev
    • ... Boyan
    • ... Антон Зиновиев
      • ... Valery Dachev